Κλαδική μελέτη «Ο κλάδος του Γιαουρτιού στη Γερμάνια

Κλαδική μελέτη «Ο κλάδος του Γιαουρτιού στη Γερμάνια

 

5_F1908247637.jpg

 

 

 

Α. Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ

Α.1 Εισαγωγή

Το ελληνικό γιαούρτι είναι ένα από τα σημαντικότερα γαλακτοκομικά προϊόντα τόσο από πλευράς αύξησης πωλήσεων, όσο και καταναλωτικών προτιμήσεων στη Γερμανία τα τελευταία χρόνια. Πολλοί είναι οι παράγοντες που συντελούν στην ανωτέρω εξέλιξη, όπως η ολοένα και αυξανόμενη τάση για υγιεινή διατροφή, η κατανάλωση τροφίμων υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τις διατροφικές διαταραχές του πεπτικού συστήματος και η αύξηση της ζήτησης για προϊόντα χωρίς γλουτένη. Σύμφωνα με στοιχεία της συμβουλευτικής εταιρείας Mordor Intelligence, η ευρωπαϊκή αγορά του ελληνικού ή «ελληνικού τύπου» γιαουρτιού εκτιμάται ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται έως το 2024 με ετήσιο ρυθμό 8%.

Ο κλάδος του γιαουρτιού αποτελεί έναν σημαντικό τομέα της γερμανικής γαλακτοβιομηχανίας. Σχεδόν το 9% των ποσοτήτων γάλακτος που επεξεργάστηκαν το 2020 οι γαλακτοβιομηχανικές μονάδες στη Γερμανία μεταποιήθηκαν σε προϊόντα γιαουρτιού, ενώ την αγορά κατακλύζουν πληθώρα τύπων και γεύσεων προϊόντων γάλακτος που έχουν υποστεί ζύμωση. Η Γερμανία αποτελεί την πρώτη χώρα παραγωγό (ακολουθούμενη από τις Γαλλία και Ισπανία) αλλά και τον πρώτο καταναλωτή γιαουρτιού στην Ευρώπη.

Η γερμανική γαλακτοβιομηχανία καταγράφει από το 2010 σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της, συγκεκριμένα από 20,5 δις ευρώ το 2010 σε 27,1 δις ευρώ το 2020 (αύξηση 2%).

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του Euromonitor έτους 2018, οι πωλήσεις προϊόντων γιαουρτιού και ξινόγαλου στη Γερμανία ανήλθαν το 2018 σε 2,7 δισ. ευρώ. Η σημαντική αυτή ανάπτυξη που παρουσιάζει η αγορά προϊόντων γιαουρτιού οφείλεται, εκτός του ελληνικού γιαουρτιού, και σε ανερχόμενες κατηγορίες προϊόντων, όπως βιολογικά προϊόντα, γιαούρτια πλούσια σε πρωτεΐνες τύπου Skyr, γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά και γιαούρτια χωρίς λακτόζη. Παράλληλα, ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο των καταναλωτικών προτιμήσεων αποκτούν τα υποκατάστατα προϊόντα παραδοσιακού γιαουρτιού, όπως το φυτικό «γιαούρτι» και τα ροφήματα γιαουρτιού…………………………………………..

Περισσότερα στην συνημμένη Μελέτη

Πηγή: Γενικό Προξενείο της Ελλάδος στο Μόναχο

Προηγούμενο Σημαντική ανακοίνωση για τη δράση «Επιδότηση κεφαλαίου κίνησης πληττόμενων από την πανδημία τουριστικών επιχειρήσεων φιλοξενίας»
28ης Οκτωβρίου & Πλ. Ηρώων,
Τ.Κ. 27100 ΠΥΡΓΟΣ

Επικοινωνία

Ωράριο Λειτουργίας:

Δευτέρα – Παρασκευή:
8:00 πμ – 15:00 μμ

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα μας

Deprecated: str_contains(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /var/www/helia-portal/wp-includes/formatting.php on line 2488