Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) εγκαινιάζει διαδικτυακό κόμβο μάθησης και συμβουλών για να βοηθήσει τις πολύ μικρές, τις μικρές και τις μεσαίες επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια πανδημίας κοροναϊού

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) εγκαινιάζει διαδικτυακό κόμβο μάθησης και συμβουλών για να βοηθήσει τις πολύ μικρές, τις μικρές και τις μεσαίες επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια πανδημίας κοροναϊού

 

 

1395290764920_F551415113.jpg

 

Πλατφόρμα που παρέχει εξειδικευμένες συμβουλές για τη διαχείριση ταμειακών ροών, προμηθευτών και προσωπικού σε κατάσταση κρίσης Πρόγραμμα που στοχεύει να βοηθήσει περισσότερες από 10.000 επιχειρήσεις σε 30 χώρες Η (EBRD) ξεκινά ένα δωρεάν διαδικτυακό πρόγραμμα μάθησης και παροχής συμβουλών για τη στήριξη πολύ μικρών, μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων (MSME) που αντιμετωπίζουν τον οικονομικό αντίκτυπο της πανδημίας του κοροναϊού. Αυτές οι ιδιωτικές μικρές επιχειρήσεις είναι ζωτικής σημασίας για τις οικονομίες στις οποίες επενδύει η (EBRD). 

Το πρόγραμμα με τίτλο “Μάθε πώς να … εν μέσω κρίσης”, που φιλοξενείται στην πλατφόρμα της Τράπεζας, The Know How Academy, είναι ένας κεντρικός κόμβος μάθησης όπου οι επιχειρηματίες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πρακτική βοήθεια, συμπεριλαμβανομένου εκπαιδευτικού υλικού και συμβουλών διαχείρισης κρίσεων από ειδικούς του κλάδου και μπορούν εγγραφείτε σε φόρουμ συζητήσεων από ομοτίμους. 

Το κέντρο θα προσφέρει επίσης συγκεκριμένες τοπικές πληροφορίες σχετικά με την οικονομική υποστήριξη που διατίθεται από κυβερνήσεις και τράπεζες σε 30 από τις οικονομίες στις οποίες επενδύει η (EBRD). 

Ξεκίνησε από την (EBRD) ως μέρος της ενισχυμένης υποστήριξής της σε εταιρείες κατά τη διάρκεια της τρέχουσας κρίσης, το πρόγραμμα θα επικεντρωθεί σε πέντε βασικούς επιχειρησιακούς πυλώνες: 

  • Διαχείριση κρίσεων: Οι πελάτες και οι προμηθευτές σας
  • Διαχείριση κρίσεων: βασικά στοιχεία οικονομικής διαχείρισης
  • Διαχείριση κρίσεων: Χρηματοδότηση της εταιρείας σας
  • Διαχείριση κρίσεων: Το προσωπικό σας το βασικό πλεονέκτημά σας
  • Διαχείριση κρίσεων: Προκλήσεις διαχείρισης και ηγεσίας.

Η πρώτη ενότητα, «Διαχείριση κρίσεων: Οι πελάτες και οι προμηθευτές σας» θα παρέχει συμβουλές για το πώς να διατηρήσετε την αλυσίδα εφοδιασμού της επιχείρησής σας σε κίνηση και τα χρήματα που εισέρχονται. Θα είναι διαθέσιμη από σήμερα, με τις υπόλοιπες τέσσερις ενότητες να είναι διαθέσιμες λίγο αργότερα. Όλοι οι πόροι θα προσφέρονται στα Αραβικά, Αγγλικά, Ρωσικά, Ουκρανικά και Τουρκικά. 

Η (EBRD) θα συνεργαστεί με τράπεζες εταίρους και ομάδες υποστήριξης επιχειρήσεων στις περιφέρειές της για την ανάπτυξη του προγράμματος σε 30 χώρες, με στόχο την προσέγγιση περισσότερων από 10.000 ατόμων που εργάζονται σε MSME, προσφέροντάς τους εκπαιδευτικούς πόρους, ανταλλαγή γνώσεων και συμβουλές εμπειρογνωμόνων στο ερχόμενοι μήνες.

Η πρωτοβουλία χρηματοδοτείται από: την Ευρωπαϊκή Ένωση (συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Συμβουλευτικού Κέντρου Επενδύσεων), το Καζακστάν και το Ταμείο Επιπτώσεων Μικρών Επιχειρήσεων της (EBRD) (Ιταλία, Ιαπωνία, Κορέα, Λουξεμβούργο, Ελβετία, Σουηδία, ΗΠΑ, Ταϊπέι Κίνα). 

Ο Ines Rocha, Διευθυντής της EBRD, SME Finance and Development δήλωσε: «Η (EBRD) έχει δεσμευτεί βαθιά να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις σε αυτές τις πρωτοφανείς στιγμές και να τις βοηθήσει να αναπτύξουν την ανθεκτικότητα για να ξεπεράσουν τις προκλήσεις και να χτίσουν μια ισχυρή ανάκαμψη. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας σας, ο κόμβος EBRD έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ένα πρακτικό βοήθημα. “

 

Αίτηση ΕΔΩ 

Πηγή: https://www.ebrd.com/

Προηγούμενο ΣΕΒ : Λιανικό Εμπόριο 360ο – Το αύριο είναι εδώ!
28ης Οκτωβρίου & Πλ. Ηρώων,
Τ.Κ. 27100 ΠΥΡΓΟΣ

Επικοινωνία

Ωράριο Λειτουργίας:

Δευτέρα – Παρασκευή:
8:00 πμ – 15:00 μμ

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter μας για να ενημερώνεστε πρώτοι για όλα τα νέα μας